What a morgon...

Hallå ja.
Som vanligt har jag stora planer inför morgonen som kommer. Jag tänker varje kväll att jag ska gå upp i tid så jag hinner äta en lång frukost och kanske läsa en tidning, ta det lugnt och hinna vakna innan jag sätter mig i bilen och lugnt rullar till jobb. Men ack. Så blir det aldrig. Inte ens denna morgon. Jag började jobba kl nio så jag började inte ens så supertidigt. Jag hade ställt klockan på sex. Tre larm på mobilen och den vanliga väckarklockan. Men tror ni att jag går upp när de jäkla larmen ringer? Inte då..  Jag ligger kvar i sängen och tänker, bara fem minuter till. Sen plötsligt e det dax att köra till jobb. Så den sköna frukosten och den lugna körningen till jobb byts förfärligt snabbt ut mot panikborstning av tänderna, slänga på sig första bästa plaggen som ligger framme och köra fort som attans till jobb. En vanlig morgon i mitt lilla liv. SKÄRP DIG KVINNA!!!

Då e det snart dax för 80-tals fest på sundspärlan. Det ska bli sjukt kul. Det stora problemet är bara att jag kommer inte riktigt själv ihåg vad man hade på sig då på den tiden. Själv gick jag nog i stickade overaller i skrikiga färger och blöja.. Det hade nog inte blivigt en hit på dansgolvet precis. Groggen i nappflaskan, let´s hit the dancefloor.


Toodles alla goa där ute.

Kommentarer
Postat av: grannen

Haha, precis vad jag såg fram emot, att du skulle skriva ner ditt liv=) När är det 80 tals fest på sundspärlan då, jag missar alltid det?:(

2010-01-21 @ 23:19:21
Postat av: Annika Th

Hahaha!!! Kul med overallen! :oD

2010-01-22 @ 20:12:10
URL: http://annikathorsson.blogg.se/
Postat av: carina

det e den 29/1 fett nice.. ja vill inte alla veta om mitt liv haha

2010-01-23 @ 00:14:03
URL: http://cith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0