Första inlägget.

Hej alla.
Nu har jag äntligen fått tummarna loss och startat min egen blogg. Sen får man ju se hur länge man håller på med den. haha.
Men men. Jag ska kanske berätta om min dag.
Kom sent till jobbet i vanlig ordning, satte mig och utvärderade pojken jag jobbar med. Sen rullade hela dagen på som vanligt till kl ett. Då fick jag helt plötsligt klä av mig både jeans och tröja för att slänga in det i tvättmaskinen... Sen gick jag resten av dagen i Emmelies överdragsbyxor och ett linne. Jag såg lagom knas ut haha. När jag kom hem så var det bara att slänga sig i duschen för att bli av med stanken för att en timme senare åka till träningen.  Lönt att duscha då, tänker ni. Men jo det var det... Efter träningen åker jag till Maxi Råå. Där träffar jag så klart hälften av personalen jag känner och sen var jag fast där i 45 minuter. Mycket trevligt men vad gör jag med mitt liv igentligen? Sen åkte jag hem och duschade igen och avslutade kvällen med en stor apelsin och vänner på tv.
Ha det fett alla. Så hörs vi..

Kommentarer
Postat av: Anna

Toodles.

Vad hände med dina kläder egentligen? Jag är ju på andra sidan o hänger inte med :P haha, kul att du fixat blogg.

2010-01-21 @ 18:27:29
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: carina

haha jo aidan fick ett anfall så han kräktes över mig. mums haha ja visst e det otroligt haha. nu ska jag bara lära mig allt.

2010-01-21 @ 20:50:59
Postat av: Annika Th

Whåt? Du glömde skriva vad som hände med kläderna man! Puss

2010-01-22 @ 20:10:32
URL: http://annikathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0