Mina vanliga planer...

Hallå ja.
Idag skulle jag ju åkt till danshuset efter träningen, men det blev inte så. Jag åkte hem till mamma och pappa för att lämna tillbaka deras cd-spelare som jag lånat till fristående träningen. Men sen blev det inte att jag åkte där ifrån. Jag följde med dem till en outlet butik på berga istället. Välldigt synd att jag inte har pengar på kortet för jag hittade en massa kläder som inte kostade mer än 100 kr styck. OMG jag ska dit med mamma igen när lönen kommit. Då jävlar ska det shoppas.
Efter outleten bar det av till ÖB och maxi bland annat. Träffade Linnea och Jenny i fastfooden så jag fastnade där en stund. Otippat då. Haha nej. Sen åkte vi tillbaka till båslöv för att fika med min kära syster och svåger. Första semlan detta året. Mums.

Snart ska jag nog dra mig tillbaka hem för jag måste duscha innan vi ska hem till Sneckan. What to wear?? hum...
Ha det gott så höres vi senare.
Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0