Denna dagen ett liv...

Hallå ja
Det blev minsann ingen träning idag. Trist. Detta jäkla väder. Visst e det mysigt med snö. Men enough is enough. Detta e ju löjligt. Det tog mig en och en halv timme för att köra hem från jobb idag.
   Jag har färgat om håret idag. Jag köpte två paket av en ljusare brun för att försöka få bort det röda. Men ack. Dömt att misslyckas. Det ser precis lika rött ut efter som det gjorde innan. Bortsett från min polkagris utväxt. Den är nu lite mer i samma ton som det röda. Ingen hård röd/vit kant längre.
Peace out my friends

Kommentarer
Postat av: Annika Th

Varför ska du ta bort det röda???

2010-02-08 @ 17:19:10
URL: http://annikathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0