apa-rolig dag

Hejsan alla.
Då satt man här igen, otroligt nog haha. Denna dagen har varit ganska rolig får jag säga...
Vi pratade om nyfödda på jobb idag och kom fram till att pojkbebisar har en extremt stor pung i förhållande till resten. Citat:"e det en pung eller e det en bebis?" Sagt av en kvinna som var med på sin systers barnafödsel när hon fick se barnet nyutploppat. ett annat citat sagt av en kollega:"snacka går ju, men snacka så det går det går inte". Haha.

Efter jobb idag bar det hem till gammla goa bårslöv för att göra mammas naglar. Stackaren hade jätte ont i långfingret. Men vill man vara fin får man lida pin. Fast jag led faktiskt lite med dig kära mamma. Efter naglarna körde jag vidare hem till pada där hela gänget satt med vars en dator i knärt och lanade. JÄVLA TÖNTAR. haha. Men det slutade med att jag, linnea och johanna satt tillsammans vid en dator och spelade sims 3. Vi startade ett megaprojekt. Men så fint det blir. Jag tror att vi satt vid datorerna i nästan 4 timmar. Fy attans.



Imorgon blir det att gå upp tidigt. Ska ha träning för de stora tjejerna kl 9-12. Sen blir det nog att jag åker till danshuset och kollar upp vad de har för klasser. På kvällen är det förfest hos Sneckan och han har bjudit fett med folk men bara sju som sagt att de komer. haha 
Nej nu ska jag hit the bed.
Sov gott alla där ute.

Kommentarer
Postat av: anna

haha nu vill jag ju självklart veta vilka kollegor som sa dom kloka orden.

Jätte kul att du bloggar!

Kramis

2010-01-23 @ 13:50:13
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: carina

det var Pia av alla människor. jag blev lite paff men det var ändån väntat haha

2010-01-23 @ 15:50:02
URL: http://cith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0