Träningen ikväll

Hallå ja.

Nu e jag hemma och färdigduschad efter träningen. Det var en sjukt kul träning ikväll. Och nu sitter jag i soffan och tittar på so you think you can dance. Vi tränade lita akrobatik. Provade ett nytt lyft där killen ligger på rygg med benen rakt upp i luften, tjejen ska sedan balansera på killens fötter. en i armhålan och andra på höften. Det var svårt att komma upp och hitta balansen i början men sen blev det lättare. Skitkul.
    Jag klarade sidovolt och satte landningen för första gången. Dock från tumblinggolvet. Men jag e sjukt nöjd. Vi filmade det men jag kan inte föra över något från mobilen till datorn så jag får visa filmen en annan gång.

Puss och godnatt allez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0