Hoppsan.

Hallå alla glada!

Ja som jag skrev i första inlägget så e jag inte så duktig på att skriva regelbundet. Jag har helt enkelt kommit fram till att jag e periodare på hög nivå.

    Igår var det utgång med hela gänget. Det var så jäkla roligt och alla höll ihopa även nere i stan. Vi gick först till utposten så klart, sedan vidare till Helsing och efter det bar det av till ( tro det eller ej) tivoli... Det var längesedan jag hade så kul när jag varit ute. 
  Ikväll väntar en middag med vännerna för att fira alla hjärtans dag. Välldigt skönt att man har dem när man e singel haha. Love ya all.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha en kul kväll i lördags, men en jobbig söndag för killarna ;)

2010-02-15 @ 16:03:17
Postat av: carina

haha precis. men de la verkligen ner själen i allt. trots chokladen haha

2010-02-16 @ 21:52:56
URL: http://cith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0