Hemma igen

Hej på dig!

Nu var jag hemma igen efter helgens långväga bravader. Vi var på inflyttningsfest i sthlm/vällingby i helgen. Jag, Sanna, Pada, Phil och Snecker tog min bil och körde upp i fredags kväll. På lördagen delade alla på sig. Sanna o Pada åkte till hennes familj och firade lillbrossan, Snecker Jutta och Daniel uträttade några ärenden till kvällen och jag och Phil gjorde stan och fikade med min kära morbror. Jätte kul att träffa morbror Lasse igen.
På kvällen var det inflyttningsfest och det var bra med folk där :P Men det blev ett projekt när vi skulle lägga oss då vi skulle få plats 8 st på vars en madrass på golvet i vardagsrummet. Det gick men det var inte mycket golvyta kvar att gå på haha.
   Men nu e jag hemma och det är dags att lägga sig i sängen och sova.
God Natt alla goa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0